Eksperci

Esencja doświadczenia praktyków

Metodologię przeprowadzania audytów stron internetowych opracował zespół ekspertów marketingu i sprzedaży. Każdy audyt jest owocem wiedzy praktycznej zebranej przez lata pracy w branży. Dzielimy się wiedzą, bo zależy nam, aby mogła służyć innym na biznesowym szlaku.

Błażej Piotrowski

Co-Founder, Head of innovation


Swoje pierwsze kroki w trwającej ponad 20 lat przygodzie z internetem stawiał w firmie Polska OnLine. Dzięki współpracy z Markiem Carem, docenił potencjał internetu, szczególnie w zakresie dostępu do informacji. Zdobyte umiejętności wykorzystywał współtworząc pierwsze serwisy prasowe w Polsce, między innymi Tygodnik Polityka i Młody Technik. Prowadził projekty pierwszych transmisji wideo na żywo z finałów WOŚP i z Przystanku Woodstock przy współpracy z TVP. Tworzył system raportowania Programu Powszechnych Przesiewowych Badań Słuchu u Noworodków dla WOŚP.

W zakresie budowania stron internetowych pracował dla marek takich jak BRE Leasing, Robert Korzeniowski, Teatr Kamienica, Instytut Żywności i Żywienia i szeregu firm z branży medycznej.

Pracował jako konsultant dla marki Diverse w zakresie audytów SEO i UX. Był koordynatorem i autorem koncepcji akcji promocyjnych marki w serwisie Facebook. Doradzał firmie PKP Intercity projektując funkcjonalność nowego serwisu transakcyjnego do zakupu biletów.

Od kilku lat na stałe współpracuje z marką kosmetyczną Yonelle, jako osoba odpowiedzialna za strategię i realizację działań promocyjnych w sieci oraz utrzymanie i rozwój serwisu internetowego.

Jego artykuły publikowane były w mediach branżowych, między innymi Mediarun, Interaktywnie.com. Stale poszerza wiedzę na temat optymalizacji stron i działań promocyjnych poprzez UX, testy A/B, optymalizację konwersji, SEO itp.

Jestem zwolennikiem optymalnego wykorzystania dostępnych środków do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Bernard Borowy

Co-Founder, Head of Strategy


Jest trenerem i konsultantem w zakresie Online Business Strategy. Ukończył zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego - I w Polsce praca magisterska na temat Business Angels.

Od 24 lat związany ze sprzedażą. Doświadczenie zdobywał zarówno prowadząc i zarządzając własnymi spółkami jak i pracując w międzynarodowych korporacjach Bank Pekao s.a, Xelion, Hypovereinsbank.

Od 2002 roku zajmuje się marketingiem internetowym zarządzając agencjami internetowym oraz prowadzą sklepu i portale internetowe.

Twórca między innymi:
Archeolog.pl największego polskiego portalu o archeologi.
Joga-Joga.pl drugi co do wielkości portal o jodze na świecie.
Businessman.today - magazyn o ludziach biznesu

Pomaga firmom zaplanować i osiągnąć wyznaczone cele biznesowe poprzez skuteczne działanie w internecie w 5 obszarach: Strategii, Sprzedaży, Marketingu, Logistyki, Finansach

Stale pogłębia swoją wiedzę poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach i konferencjach z zakresu marketingu, sprzedaży i analityki internetowej. Jest ekspertem z zakresu sprzedaży w Social Mediach.

Jego fascynacją jest idea firmy „No office” organizacji o mobilnym modelu działania gdzie każdy pracuje tam gdzie chce.

Lubię szybko przechodzić do konkretów, wychodzę z założenia że wszystkie działania firmy muszą być skoncentrowane na sprzedaży.

Grzegorz Furtak

Pricing Consultant


Ekspert cenowy. Założyciel firmy pricingLAB. Trener biznesu, coach, mentor start-upów i konsultant biznesowy. Ekspert w dziedzinie strategii sprzedażowych i cenowych oraz negocjacji handlowych. Praktyk biznesu z 20-letnim stażem.

Przez 15 lat pełnił funkcje Executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych firmach t.j. Grohe, Lekkerland, Raisio. Odpowiedzialny za sukces sprzedażowy wielu marek z branży FMCG.

Absolwent prestiżowego programu Executive MBA: University of Warsaw – University of Illinois. Pobierał nauki „learning through doing” w American Management Association oraz European Management Association, które wykształciły wielu liderów świata biznesu z listy Fortune 500.

Pricing to największa dźwignia zysku w Twojej firmie!

Zobacz jak przeprowadzamy audyt strony

Zapoznaj się z opracowaną przez specjalistów metodologią i sprawdź jak przekłada się na efekty w praktyce.